نصب مانع مخروطی در کرج

خرید مانع مخروطی

اگر شما می خواهید که به خرید مانع مخروطی اقدام کنید، این مانع قابلیت دیدن و مقاومت مکانیکی آن بالا است. اگر مانع مخروطی در محیط‌ های باز استفاده شود، امکان دارد به خاطر تغییرات جوی و همچنین تابش اشعه های خورشید آسیب ببیند. مخروط ها باید به گونه ای باشند که در شب به راحتی دیده شوند. اگر در مخروط از رنگ های مناسب و همچنین شبرنگ استفاده شود، مانع مخروطی در همه شرایط گوناگون می تواند به عنوان هشدار دهنده عمل کند. اگر مانع مخروطی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید می توانید هزینه کمتری بپردازید و نیز خسارات کمتر شود. مانع ترافیکی که امروزه در معابر شهری و برون شهری و پارکینگ ها استفاده می شود دارای مزایایی می باشد.

مخروط های ترافیکی امروزی و مدرن از قیمت مناسبی برخوردار هستند و جزء موانع ترافیکی محسوب می شوند که کم هزینه اند. این موانع انعطاف پذیری خوبی دارند و اگر به اتومبیل برخورد کنند نه خودشان آسیب می بیند و نه به خودرو آسیبی وارد می‌ کنند. با محیط زیست هماهنگی دارند و در شرایط محیطی و فیزیکی دارای مقاومت خوبی می باشند. نصب مانع مخروطی راحت است و این موانع وزن کمی دارند و برای مکان های مختلف می توان از آن ها استفاده کرد‌. شبرنگی  که روی مانع مخروطی قرار دارد، قابلیت دید این موانع را در شب فراهم کرده است.

کاربرد مانع مخروطی

برای جلوگیری از ترافیک شهری و اماکن مانع مخروطی کاربرد های زیادی دارد. ابعاد و اندازه مانع مخروطی با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است. کنترل کردن ترافیک یک منطقه، تعیین کردن حریم در پارکینگ و محوطه های تجاری یا مسکونی، مشخص کردن مسیر در کارخانه های تجاری و صنعتی، ایمن سازی تقاطع اتوبان ها، بهره گیری در پیاده رو ها، جدا کردن مسیر رفت و برگشت، بهره گیری در مجاورت پیچ‌ های خطرناک جاده ها، استفاده از آن ها برای عدم تردد خودرو در اتوبان و خیابان در صورت رخ دادن اتفاقات خاص، جدا کردن معابر برای تردد خودرو، تردد افراد و جدا سازی محوطه‌ های تجاری و آموزشی، به خاطر هشدار به رانندگان و جدا کردن محل عبور استفاده از آن ها در خیابان ها و جاده های برون شهری، از کاربرد های مخروط ترافیکی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 11:29 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود