دانش هایی که سئو کار باید داشته باشد چیست؟

گفته شد که با توجه به پارامتر های گوناگونی موتور های جستجو الگوریتم خاصی دارند که اقدام به رتبه بندی سایت ها می کنند. سئو کار باید به خوبی با این پارامترها، نحوه رتبه بندی و طرز کار موتور های جستجو آشنا باشد. البته موتور های جستجو معمولاً نحوه کار این الگوریتم ها را فاش نمی کنند و ما از این پارامترها، با تعداد کمی از آن ها آشنایی داریم. سئو کار باید تا جایی که امکان دارد با آن ها آشنا باشد. اگر می‌ خواهید در حوزه سئو فعالیت کنید و سفارش سئو بگیرید باید در مورد نحوه کار موتور های جستجو و نیز جزئیاتی در مورد بهینه سازی سایت بدانید و دانش کلی در این زمینه داشته باشید.

سئوکار می‌ داند که موتور های جستجو قصد دارند زمانی که کاربری عبارتی را جستجو می‌ کند بهترین نتیجه ممکن را به او نشان دهند. در واقع مشتریان موتور های جستجو، کاربران هستند. آن ها اگر جواب سوالات و جستجو های خود را پیدا نکنند یا اینکه به سختی پیدا کنند به جستجو میل کمتری پیدا می کنند.

سئو وردپرس

کار باید بداند که چرا افراد عبارات و سوالات خاصی را در اینترنت جستجو می کنند. مثلاً کسی که نحوه ساخت ماسک در خانه را جستجو می کند نمی خواهد آن را بخرد بلکه به دنبال مقاله ای می گردد که به وسیله آن بتواند ماسک بسازد پس اگر تولید کننده محتوا قصد دارد برای عبارت نحوه ساخت ماسک در خانه  رتبه بگیرد باید مرتبط با آن مطلبی را به وجود بیاورد. 

سئو کار می داند که فقط یک مطلب مرتبط با جستجوی کاربران به وجود بیاورد کفایت نمی کند. گوگل بهترین محتوا را می خواهد به کاربر نشان دهد پس محتوای شما برای قرار گیری در رتبه اول باید از مقالات مشابه آن شایسته تر باشد. 

مثلاً در مورد مقاله نحوه ساخت ماسک در خانه باید مقاله جامعی را بنویسید که کاربر با خواندن آن دیگر نیاز نداشته باشند مقاله دیگری را بخواند و به هدفش برسد. همچنین سئو کار علاوه بر اینکه محتوای با کیفیت را باید ایجاد کند باید کاری کند که کاربران بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. اگر یک مقاله عالی داشته باشید ولی کاربرانی که با موبایل جستجو می کنند آن را نتوانند به خوبی بخوانند این مقاله  شایستگی ندارد که در رتبه یک قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 10:18 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود